Subject: riigitee joonis
From: "Helin Vahter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Dec 2024 17:38:27 +0200

Tere

Koostan projekti Kuressaare tee 2a, Kudjape alevik, Saaremaa kinnistule, kus 
Transpordiameti poolt on ette nähtud rida punkte, mis tuleb kanda 
asendiplaanile.
Selleks oleks mul vaja täpset tee joonist.
Kas teil oleks võimalik jagada riigitee 21139 Kuressaare-Marientali tee 
(katastritunnus) 27003:001:0336) joonist dwg formaadis vähemalt selles 
tsoonis:

Ette tänades
Helin Vahter
Volitatud arhitekt 7

PROOTON AB OÜ I  Pikk 23-5 I  Kuressaare 93819 I  +372 53 333 151 I 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.